מדובר על סדרה של פגישות הנערכות בדרך כלל במרכזים פיננסיים ברחבי העולם, שבהן ליזמים ניתנת ההזדמנות לדבר עם משקיעים פוטנציאליים. הסיבה הנפוצה ביותר לביצוע מסע חשיפה הינה לפני הנפקת מניות לראשונה לציבור. התהליך מאורגן פעמים רבות על ידי חתמים, שנשכרים על ידי החברות לסייע להן במלאכה זו. הליך זה משרת בדרך כלל את גיוסי הכספים שמבקשות החברות לבצע, משום שהוא מזרז את היכרות החברות עם סדרה גדולה של משקיעים פוטנציאליים.
בדרך כלל ישתתפו ברוד שואו בכירים בחברה (כגון מנכ"ל או סמנכ"ל כספים), החתם המלווה אותם בתהליך ויועצים. מצד המשקיעים עשויים להיות נוכחים במפגשים הללו אנליסטים מבתי השקעות, מנהלי תיקי השקעות, מנהלי קופות גמל, מנהלי קרנות פנסיה, מנהלי השקעות פרטיים, בכירים בקרנות השקעה פרטיות וכיוצא באלה.